wtorek, 15 stycznia 2013

Prolog

„WIADOMOŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI!
Emma Watson (l. 17) została brutalnie zamordowana!
   Aktorka znana była głównie z roli Hermiony Gramger w filmach o Harrym Potterze. 
  - Dostaliśmy wiadomość, że zwłoki były zmasakrowane. Niestety, więcej szczegółów nie możemy podać - mówi rzecznik policji i prokurator, Ernest Foos.
   Przypadkowa ofiara czy zaplanowane zabójstwo?
A.M.”

      Taką informację można było przeczytać na pierwszej stronie, opatrzonej czarno-białym zdjęciem Emmy Watson w porannym wydaniu The Guardian. Jedną z wielu osób tego ranka, która przy śniadaniu przeczytała tę wstrząsającą informację, był Daniel Radcliffe, osiemnastoletni aktor i przyjaciel Emmy.
      Ręka z kubkiem napełnionym kawą zamarła w drodze do jego ust, kiedy zaczął czytać gazetę.
      Nie… To nie jest możliwe, pomyślał, ona nie została zabita.
      Z zamyślenia wyrwał go dzwonek do drzwi. Rzucił gazetę na kanapę, odstawił kubek i poszedł otworzyć.
      Na klatce stał Rupert Grint. Był zdyszany, a rudawe włosy przylepiły mu się do spoconego czoła.
   – Czytałeś? – spytał przyjaciela.
   – Czytałem.

9 komentarzy:

  1. Świetne! Pisz dalej,bo prolog zapowiada się bardzo fajnie ;3
    Zapraszam do mnie,chociaż są to trochę inne klimaty xD
    make-love-not-horcruxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z powyższym :)- dodaj jak najszybciej 1 rozdział. rzadko kiedy mnie sam prolog tak zaciekawi ^^ zapraszam do mnie-nie aż takie ciekawe ale może co niektórych zaciekawi?u mnie z wymyśloną postacią w roli głównej- http://leaf.blog.pl/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie zaciekawiło mnie to. Czekam na 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego tak krótko?? czekam na więcej! ~~
    i usuń weryfikacje obrazkową, bo to może być jeden z powodów, dlaczego ludzie nie komentują ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest weryfikacja? Oh shit -.- Mi jej nie pokazuje :< Zaraz ogarnę, dzięki! :3

      Usuń
  5. Suuuuper. Zazdroszczę talentu. Zaciekawiłaś mnie samym prologiem. ^^ Czekam na I rozdział. Przy okazji zapraszam od siebie, kiepska jestem, ale wpadnij jak będziesz mogła: http://severus-i-luna.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :33

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prolog! Czekam na więcej. Pierwszy raz spotykam się z tego typu opowiadaniem :)
    Czy będzie jakieś powiązanie z fantastyką? ;)

    Zapraszam też do mnie.
    http://mala-sabotazystka.blogspot.com/
    http://czas-julii.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Rosemarie

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem interesujący ten prolog. Bardzo krótki, ale od razu sprawił, że będę wyczekiwać na kolejną część z niecierpliwością. ;).
    Aż nie mogę się doczekać co będzie dalej. ;)

    Zapraszam również do mnie:
    http://anxo-e-do-demo.blogspot.com/
    http://taboo-love.blogspot.com/

    Pozdrawiam i życzę więcej weny,
    sugar.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł :)
    Sama piszę bloga i żadnego wcześniej innego nie czytałam, ale na ten będę regularnie zaglądać.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń